یکسال پیش در چنین روزی، وبسایت و چند روز پس از آن، کانال تلگرام خودپرداز ایران ایجاد شد. خودپرداز ایران، با تکیه بر دانش فنی و تجربه پانزده ساله موسس آن، امیر امین صبوری، توانست در مدت کوتاهی به بالاترین رتبه در بین وبسایتهای حوزه خودپرداز برسد. کانال تلگرام خودپرداز ایران نیز در این مدت، قریب به 2000 کاربر واقعی شامل مشتریان و کارشناسان محترم را جذب کرد.

بخشی از خدمات خودپرداز ایران

  1. فروش دستگاه خودپرداز، ماژولها و قطعات در فروشگاه آنلاین یا تماس با شرکت
  2. اخبار و مطالب فنی و عمومی حوزه خودپرداز
  3. مشخصات فنی و کاتالوگ محصولات
  4. ثبت آنلاین خرابی و دریافت کد پیگیری و ارائه پاسخ توسط کارشناسان شرکت
  5. تعمیرگاه مجهز و تخصصی خودپرداز جهت تعمیر ماژولها
  6. سایت سازی، حمل، نصب و راه اندازی دستگاهها
  7. دوره های آموزشی کاملاً تخصصی ویژه شرکتها و بانکها (بزودی دوره های آموزشی عمومی تعمیرات خودپرداز نیز برگزار می گردد)
  8. نرم افزار دستگاه، درایور XFS، مانیتورینگ، اتصال به سوئیچ های مختلف و کلیه خدمات نرم افزاری مرتبط

امیدواریم با همکاری شما عزیزان و همراهان، در سال دوم خدمت رسانی، با اضافه کردن محصولات جدید، بتوانیم به انواع مدلهای خودپرداز در کشور سرویس دهی کنیم.

شرکت آرا تجهیز سیستم

معاونت تجهیزات بانکی

امیر امین صبوری

 

Rate this post